Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)


Pri prevzatí zásielky prosím skontrolujte, či nie je Vaša zásielka niekde poškodená.

Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenie. Prípadné vady je kupujúci povinný bezodkladne hlásiť našej firme. 

1. Ak tovar vykazuje vady, kupujúci má právo uplatniť reklamáciu v prevádzkarni predávajúceho v súlade s ust. §18 odst. 2 Zákona tak, že doručí tovar do prevádzkarne predávajúceho a doručí predávajúcemu prejav vole kupujúceho uplatniť si svoje právo podľa týchto obchodných a reklamačných podmienok (ďalej len „Oznámenie o uplatnení reklamácie“) napr. vo forme vyplneného formulára na uplatnenie reklamácie, ktorý je umiestnený na príslušnej podstránke elektronického obchodu predávajúceho. Predávajúci odporúča tovar pri jeho zasielaní na reklamáciu poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Kupujúci je povinný v Oznámení o uplatnení reklamácie pravdivo uviesť všetky požadované informácie, najmä presne označiť druh a rozsah vady tovaru; kupujúci zároveň uvedie, ktoré zo svojich práv vyplývajúcich z ust. § 622 a 633 Občianskeho zákonníka uplatňuje. Kupujúci má právo uplatniť reklamáciu aj u osoby oprávnenej výhradným dovozcom, ktorá mu tovaru doručila (výhradný lokálny distribútor). 

2. Reklamačné konanie týkajúce sa tovaru, ktorý sa dá doručiť predávajúcemu začína dňom, kedy sú splnené kumulatívne všetky nasledujúce podmienky:

  1. doručenie Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu,
  2. doručenie reklamovaného tovaru od kupujúceho predávajúcemu alebo určenej oprávnenej osobe,

3. Ak ide o vadu tovaru, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

4. Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len súčasti tovaru, výmenu súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

5. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadný tovar za bezvadný, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

6. Ak ide o vadu tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád tovar riadne užívať.

7. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru.

Informácia o možnosti alternatívneho riešenia sporov

1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že porušil jeho práva.

2. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „ARS“), ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.

3. Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu ARS; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.

4. Ďalšie podmienky súvisiace s ARS ustanovuje zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s predávajúcim Krmivo, s.r.o. so sídlom J. Kalinčiaka 477/5, 018 41 Dubnica nad Váhom je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

5. Európska komisia na účely mimosúdneho riešenia sporov so spotrebiteľmi vyvinula platformu riešenia sporov online (RSO). Aj túto platformu môže spotrebiteľ využiť na riešenie svojich sporov, a to prostredníctvom odkazu http://ec.europa.eu/consumers/odr.

6. V prípade akýchkoľvek problémov môže spotrebiteľ kontaktovať predávajúceho na: info@husse.sk.

Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady vzniknuté bežným používaním
b) nesprávnym použitím výrobku
c) nesprávnym skladovaním

Vaše reklamácie, sťažnosti a podnety posielajte písomne na e-mailovú adresu firmy info@husse.sk.


Postup pri reklamácii:

  1. informujte nás o reklamácii e-mailom, prípadne nám pošlite foto vady pre urýchlenie vybavenia reklamácie
  2. tovar zašlite ako doporučený balík (nie na dobierku) na našu adresu: husse.sk, Ľ. Stárka 2854, 911 05 Trenčín
  3. do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu
  4. doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.

O vybavení reklamácie Vás budeme informovať mailom.

Husse šťastné domáce zvieratká!

 

Lola

Lola má teraz 4 a pol roka a sme veľmi radi, že sme objavili Husse, keď bola ešte mladé šteňa. Po vyskúšaní niekoľkých iných prémiových značiek trpela na problémy so žalúdkom, ale keď prešla na Husse, všetky príznaky zmizli.

Marely

Marely je Austrálsky ovčiak, ktorý mal od malička problémy s trávením, zle reagoval hlavne na kuracie mäso. Na odporúčanie veterinára sme skúsili Husse, najprv sme ich kontaktovali, výborný prístup už od začiatku - poradili, navrhli a dokonca nám dali zľavu ako štartovací balíček :-) a samozrejme priviezli až domov každú zásielku. Odvtedy sme už len u nich, Marley má teraz 3 roky a má skvelé trávenie, za čo som veľmi rád.  Ďakujem Husse!

Oceňuje nás

Pridajte sa k našej svorke!

Pracujte toľko hodín, koľko chcete, zarábajte si požadovaný príjem, pracujte vo svojej vlastnej oblasti.

Pracujte s nami

Husse - švédske krmivo pre psov, mačky a kone

Husse je švédsky výrobca krmiva pre psov, mačky a kone s viac ako 30-ročnými skúsenosťami na trhu. Hlavným cieľom Husse je podporovať zdravý životný štýl zvierat. Všetky krmivá, maškrty a doplnky Husse sú vyrobené len z tých najkvalitnejších, starostlivo vybraných surovín. Všetky produkty sú vyrábané podľa tradičných škandinávskych receptúr a výrobné linky sú pod neustálou veterinárnou kontrolou. Okrem kvality produktov Husse to znamená aj kvalitu služieb. Distribútori Husse sú dôkladne vyškolení vo výžive zvierat a radi vám pomôžu s výberom správnej stravy pre vášho psa, mačku alebo koňa. Produkty Husse nie sú dostupné v klasickej predajnej sieti – dodávame ich priamo z výroby k zákazníkovi, takže môžeme ponúknuť produkty najvyššej kvality za konkurenčné ceny. Jedlo Husse je možné vždy objednať s doručením od domu k domu.

Všetko potrebné pre vášho miláčika na jednom mieste

V ponuke Husse nájdete všetko, čo môže váš miláčik potrebovať. Naše suché krmivo pre psov a mačky je skvelým základom ich stravy - suché krmivo je správne vyvážené krmivo prispôsobené potrebám psov a mačiek rôznych veľkostí a v rôznych fázach života, teda šteniatka a mačiatka, dospelých a seniorov psov a mačiek . Máte psa alebo mačku so špeciálnymi výživovými potrebami? Postarali sme sa o špeciálne potreby zvierat s citlivým tráviacim systémom a potravinovými alergiami, po sterilizácii či kastrácii a domácich miláčikov so sklonom k nadváhe. Hľadáte hračky pre psov a mačky? Hračky Husse sú vyrobené z najkvalitnejších materiálov, sú odolné a poskytnú vášmu miláčikovi hodiny zábavy. Zdravú a prirodzenú stravu vášho psa, mačky či koňa môžete spestriť chutnými pochúťkami. Pamlsky pre psov, mačky a kone sú chutným doplnkom ich jedálnička a skvelou odmenou pri tréningu a tréningu. Potrebujete produkty na starostlivosť o vášho domáceho maznáčika? Zaobstarajte si šampóny, ošetrujúcu kozmetiku, oleje a mlieka, s ktorými sa postaráte o krásny a zdravý vzhľad vášho psa, mačky či koňa .